сряда, 10 декември 2014 г.

Краси Балъков: Българският футбол се нуждае от дългосрочна стратегия

След мача със Славия, спечелен от Литекс с 2:0, легендата от САЩ 94 Красимир Балъков, който е треньор на "оранжевите",  изрази своето становище по наболялата тема от последните седмици, свързана с националния отбор на България. Ето какво заяви пред камерите на Националната телевизия Краси Балъков:

“Разбирам всички страни в този спор. Мисля обаче, че тази тема приключи, защото ние сме пример за младото поколение и трябва да остане така. Аз съм напълно съгласен,  че личното никога не трябва да излиза в публичното пространство. Във футбола, както и в живота, справедливост няма”, заяви магическият халф.

“Темата за новия селекционер на националния отбор е много деликатна – продължи Бала. Мисля, че хората от футболния съюз са си направили сметката, какъв треньор е необходим. Но докато не се създаде една дългосрочна стратегия, както направи Франция през 1993 г. след загубата от нас..."

Относно многократно тиражираната спекулативна информация за поемане на националния отбор, за пореден път Балъков категорично заяви: 

„Никой не е водил разговори с мен за националния отбор. Категорично заявявам за пореден път това. Аз съм готов за предизвикателството, което имам с Литекс, защото работя с млад състав и имам досатъчно ангажименти. Без значение какъв ще е новият треньор (българин или чужденец) – той трябва да е добър специалист, който да има идеи. Нужният материал го нямаме, но когато нямаш материал, трябва да се работи с план, дългосрочен план”, завърши Красимир Балъков.

Няма коментари:

Публикуване на коментар